reklama

Zrenie bolí

Zrenie bolí.Rovnako ako jahody, tak aj nás.A či sme na teplom slnku alebo v lese pod stromom vo vlhku a chlade,musíme zrieť samy pre seba, aby sme sa dokázali opäť narodiť pre svoje lepšie JA.Niekedy to jednoducho kurevsky bolí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nerozumela som tomu. Vždy, keď som ju stretla vyzerala byť taká pokojná a vyrovnaná. Teraz som na vlastné oči videla ako sa predo mnou rozpadáva počas spovede. Neplakala, rozum a jazvy na srdci brzdili slaný tok, ktorý by jej bol zaiste uľavil. Sĺz nebolo, len more rozpadnutých tehličiek z domu, ktorý pravdepodobne stavala podľa zlého plánu.

,,Sama tomu nechápem, veď je všetko vlastne v poriadku. Mám krásne dieťa a manžela, ktorý ma prácu a nebije ma."

Manžel ju nebije.Úspech dnešných manželstiev, predzvesť dlhých spoločných rokov. Potom si na svadbe dobre vychovaného syna melancholicky zatancujú na Rišovu pieseň a pri slovách :-Sme každý na inej strane rieky a mosty sú už spálené- sa budú tváriť akoby dosiahli nirvánu dojebaného vzťahu.Pokračovala:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

,,Niekedy sa to všetko len točí každý deň rovnako a ja už keď si večer líham spať, preklínam zajtrajšie ráno,lebo bude rovnaké ako to dnešné...ako to zajtrajšie a tak ďalej milión rokov,kým stará zatuchnutá a v zime nezomriem."

,,Nezomrieš zatuchnutá. Umyjú ťa." Snažila som sa nadľahčiť.Nepomohlo.Nečakané.Sypala sa dole ďalej.

,,Nechcem žiť v tomto kolotoči,niekedy nenávidím svoje dieťa,nenávidím svojho muža,nenávidím tie kôpky plastelíny,ktoré sa honosne prezývajú ľuďmi. Sme si tak vzdialení.Všetci. Každý má svoj osobný a poctivo zaizolovaný svet. Ja teraz odídem a nič sa nezmení.V tvojom svete bude všetko rovnako fajn ako predtým. Len ja budem každý deň zase zomierať až kým nezdochnem naozaj."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Klamala.Bolesť sa delí,šťastie sa násobí. Keď priateľovi povieš o tvojich zraneniach, svojou prítomnosťou ti ich ošetrí dezinfekčnou vodičkou,trochu to zaštípe,potom jemne zalepí takou tou lepkou, čo má na druhej strane hojivú mäkkú vatu. A pôjdeš domov ľahší.

,,Keď chceš zmeniť svet,musíš začať od seba." múdro som zacitovala známeho filozofa, ktorý odhodil všetko ľudské a hovoril múdro o tom,aké ťažké je niesť to so sebou.

,,Tieto sračky sem nepleť."

,,Nájdi v sebe viac. Odhaľ sa sama pred sebou a nájdi skryté zásoby vnútornej sily, ktorá sa túži násobiť. Pozri sa na svet inými očami. Prihovor sa ľuďom na ulici a objav úsmev cudzích ľudí,pretože nie sú všetci rovnakí a tvrdiť to neznamená nič iné len poukazovať na vlastnú slabosť. Nič okolo teba sa nezmení.Nič. Bez teba sa nič nezmení. Budeš sa točiť v kolotoči, kým z neho sama nevystúpiš a so šialeným smiechom nedáš facku tučnému kolotočiarovi."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,Prečo to tak strašne bolí?"

,,Zrenie,zlatko...zrenie, kurva, bolí..."

Nadýchla sa akoby objavila tajomstvo vesmíru. Túžila začať odznovu a bolo mi jasné, že jej zajtrajšie ráno nebude také ako to dnešné. Ja som už takmer spala, keď som zrazu precitla a zistila som,že som sa chvíľu rozprávala sama so sebou nahlas...

Simona Salátová

Simona Salátová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajná prvomatka, ktorá sa občas stráca v ľudskej pokryteckej nevedomosti pravdy a lásky. Milujem smiech,pretože očisťuje a dobrý katarzický humor je viac ako vychladená dvanástka na púšti.Mám divné manželstvo, ktoré údajne funguje a manžela, ktorý dokáže veľké veci-napríklad celé hodiny vŕtať klince naopak. Milujem,myslím,som a niekedy mi smrdia ponožky,takže som človek. A občas aj dobrý. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu