reklama

Prečo môj muž nehovorí celé vety

Zvyčajne muži po prvom roku manželstva prestávajú rozprávať. Celé vety sa dajú považovať za slávnostnú príležitosť a citovo zafarbené slovné spojenia sú ateistom na nedeľnej omši.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Môj terajší manžel je zaujímavý a veľmi inteligentný človek s vlastným názorom. Ak si teda dobre pamätám. Pred dvoma rokmi postupne stratil dar reči v mojej prítomnosti. V sociéte iných jedincov sa mu táto schopnosť zázračne prinavráti a kŕmi počúvajúcich slovnými hračkami. Byľku mi aj ľúto príde a keď sa naskytne príležitosť romantického večera, vždy tajne túžim,aby tam s nami okrem fľaše vína, ktorá rýchlo otupí unavené mozgy, bol aj nejaký tretí človek. Tomu tretiemu by rozprával príbehy a ja by som nadšene počúvala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ženy radi nadšene počúvajú a muži si pritom myslia,že to nedokážu.

Dnes ráno bolo krásne sobotné a lenivé ráno. Absolútne dokonalé. Muž vstal skôr ako ja, čo veštilo netradičné pokračovanie príbehu. Jeho skoré vstávanie mala na svedomí kamarátka záha po včerajšej zvýšenej konzumácií alkoholu s inými poslúcháčmi. To ma však netrápilo a bol to euforický pocit mampičizmu. Svoju kávu som pila s cigaretkou pred panelákom a spoločnosť mi robila belaso-modrá obloha a nevraživé pohľady susedky. Dym sa jej zaškeril do ksichtu a bolo po nej. Nirvána ma čakala na gauči v obývačke.

Dieťa spí a ja si sadám vedľa manžela. Manžel začne rozprávať. Celé vety. Vety s viacerými kontextami. Príbeh. Cítim, že je to tu. V sekunde vo mne prebehne cirkusové salto a mením sa na psychologičku s 28.titulom v profesionálnom poslúcháčstve. Nahrávam otázky, zbytočne netrepem o sebe, zaujímam sa, chválim ho. Neprestáva a prichádza...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

NÁZOR!!!

Ako som v úvode spomenula, môj manžel je muž s názorom, len som ho dávno nepočula. Bola som milo prekvapená ako manévruje s myšlienkami, milovala som ho viac ako hocikedy predtým a stála som za ním pyšnejšie ako vojnové vdovy za pomníkmi svojich mĺkvych ex.

Tie dva roky počas ktorých som mala pocit, že môj muž používa v konverzácií so mnou menej slov ako náš malý syn, som mala dostatok času rozmýšľať nad tým prečo to tak je. Muž je tvor, ktorý predpokladá, že po roku intenzívnych rozhovorov na začiatku vzťahu je vám už všetko jasné. Dorozprávané. Vypovedané. Poznáte ho. Viete,čo si myslí o živote po smrti,o sobášoch homosexuálnych dvojíc a o perspektívnej adopcií druhého potomka. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Každý deň, keď sa vrátite z práce, ste iný človek. Každý deň vaše podvedomie prijme nové názory a prevtelí sa do iných cieľov. Každý deň meníte svoje kroky na túžby a túžite niekam ísť. Niekedy však neprídete na to, kam, kým sa o to s niekým nepodelíte.

Ak to čítaš, muž môj, čo asi áno, vedz, že si stále pre mňa neotvorená truhlica pokladov a túžim ťa počúvať viac ako mi dovolíš. Neboj sa odhaliť seba samého nielen predo mnou, ale hlavne sám pred sebou. Ver mi, bude to ako masáž s medovým obkladom...

Simona Salátová

Simona Salátová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajná prvomatka, ktorá sa občas stráca v ľudskej pokryteckej nevedomosti pravdy a lásky. Milujem smiech,pretože očisťuje a dobrý katarzický humor je viac ako vychladená dvanástka na púšti.Mám divné manželstvo, ktoré údajne funguje a manžela, ktorý dokáže veľké veci-napríklad celé hodiny vŕtať klince naopak. Milujem,myslím,som a niekedy mi smrdia ponožky,takže som človek. A občas aj dobrý. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu