reklama

Prečo muži spia

je otázka dávnych vekov. Muži spia v noci a spia aj cez deň. Keď mužovi ukážeš vankúš, spustí sa akýsi reflex a ukladá ich.Niečo. V nich.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Večerné líhanie do postele je pre mňa prvým náznakom, že by sa malo moje telo uložiť k spánku. Prvým náznakom búrky je napríklad mrak, ale kým sa zablýska ešte to chvíľu trvá a tak je to aj so mnou. Ako bežná žena si ešte pred definitívnym zaujatím spacej polohy nakrémujem lakte a kolená,lebo...lebo som to videla vo filme s Meryl Streep a chcem byť ako ona. Raz. A krémovaním týchto častí sa jednoducho začína cesta. Asi.

Nuž následne, keď si ľahnem, nesnažím sa hneď zaujať polohu v ktorej mi je príjemne a zaspím. Zaujmem takzvanú rozmýšľaciu fázu a v hlave si virtuálne taskujem zajtrajší deň. Tasking je skvelá vec. Vytvoríš si odseky,úlohy,pomlčky-čo len chceš- dôležité je, že k nim pribudnú fajočky za splnený task a to je náplňou môjho života. Niekedy pred spaním rátam tasky namiesto ovečiek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Task1 - ráno nezabudnúť, že som na diéte a nezačať s prípravou 10vaječnej omelety

Task2 - umyť riad

Task3 - zapnúť práčku

Task4- dať si kávu (veľmi dôležitý bod)

Task5 - nakúpiť

Task6 - milovať dieťa celý deň

Task7- milovať muža celý deň ( treba skúšať)

Task8 - urobiť si tasking a zaspať

Vtipné je, že niekde medzi krémovaním kolena a druhým taskom sa začne izbou ozývať chrapot môjho muža. Ja som len v strede monológu, ktorý mu sem-tam doprajem pred spaním a on už spokojne spí. Drichme ako decko. Čo decko---dodnes neviem kto vymyslel tú chujovinu, že spinká ako bábätko. Po správnosti by to malo byť- spinká ako chlap!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zaspí v sekunde uloženia sa do vodorovnej polohy a myslím, že tie kecy s pokojným svedomím s tým nemajú nič dočinenia. Zaspí hocikde a hocikedy a to má ešte len 30! V šesťdesiatke ho budem chodiť budiť na záchod a mňa potom v spánku uškrtia jeho rozsiahle hemeroidy z toho vysedávania na mise. Áno, na starobu sa teším, ale väčšmi na koniec sveta, ktorý už dávno sľubovali.

Od malička sa lopotím s akousi tichou agresiou voči spánku cez deň. Príde mi to až neľudsky hlúpe, že cez deň márnime čas automatickým vypnutím celého systému. Ved za ten čas si mohol toľko vecí spraviť, odfajknúť si 10 taskov, vymyslieť robota, pochopiť teóriu relativity, stať sa slávnym...a ty spíš. Iste, bojujte proti mne zdravotnými pozitívami, keď telu dožičíme oddych, ale čo tvoja myseľ a svet okolo teba? Nerozumiem tomu a vždy keď muž len tak zaspí uprostred dňa, ide ma rozdrapiť. Aj teraz spí, tak radšej píšem, nech ma nerozdrapí, ešte dnes nemám odtaskované.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jediný dôvod prečo by som pristala na denné spanie sú sny. Ak by sa mi pri každom spánku niečo krásne zasnívalo, bažila by som po ňom celodenne. Ale keďže pre mňa je spánok akousi suchou potrebou- občas nesmierne krásnou, čo som až ako matka správne uchopila- snívam si za bdela. A to nie je hriech, všakže?

A niekde medzi snami skúšam pochopiť teóriu relativity.

Simona Salátová

Simona Salátová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  8x

Som obyčajná prvomatka, ktorá sa občas stráca v ľudskej pokryteckej nevedomosti pravdy a lásky. Milujem smiech,pretože očisťuje a dobrý katarzický humor je viac ako vychladená dvanástka na púšti.Mám divné manželstvo, ktoré údajne funguje a manžela, ktorý dokáže veľké veci-napríklad celé hodiny vŕtať klince naopak. Milujem,myslím,som a niekedy mi smrdia ponožky,takže som človek. A občas aj dobrý. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu